Sydney.pl - voice, video, foto


Jest to portal pokazujący wybrane wydarzenia wśród Polonii sydnejskiej oraz w Polsce.
Będziemy również zamieszczać fotogalerie z miejsc w Sydney i okolic. (Każde zdjęcie powiększa się po kliknięciu na...)
Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy mają coś ciekawego do zaprezentowania.
Strona non profit. Istnieje od maja 2019r
__________________________________________________________________________________________________________________________________

wtorek, 24 grudnia 2019

Świąteczne światła u Czarodzieja z ulicy Astrolabe, z życzeniami Baśniowych Świąt! - dla wszystkich... - foto Ela Celejewska

_____________________________________________________________________________________________________________

Dla wszystkich oglądających Sydney.pl - voice, video, foto
- miejcie tak cudowne, baśniowe Święta Bożego Narodzenia jak na tych fotografiach...
- God Bless You All! -





Na codzień przed tym domem jest przepiękny, pełen niesamowitych, we wszystkich kolorach kwiatów. Ale nie wiedziałam, że...
Poszłam na osiedle żeby zrobić świąteczne światełka jakie Australijczycy zapalają często przed swoimi domami. Znalazłam wesołe, rodzinne, zabawne, ale takie zwyczajne. 
I już skręcałam do siebie, gdy ktoś mi zaszeptał "idź do tego ogrodu..." 
Poszłam i ...znalazłam się w środku najpiękniejszej BAŚNI...
Australijczycy to sympatyczni, dobrzy ludzie, gdy robiłam zdjęcia wyszedł właściciel i miło ze mną rozmawiał, pokazując też światła naokoło domu...
To właśnie on stoi przed, a właściwie w centrum tej przepięknej, przez niego stworzonej, rozświetlonej baśni...


_______________________________________________________________________________________________________